הזוג הטרי התחיל ברגל שמאל – עד ש"לוחמי צדק" נכנסו לפעולה

    ארי וידר 6 Comment on הזוג הטרי התחיל ברגל שמאל – עד ש"לוחמי צדק" נכנסו לפעולה
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני מספר חודשים בני הזוג לוי נישאו בגיל ובשמחה. כשהגיעו לביתם לאחר החתונה, רבה הייתה תדהמתם ועוגמת נפש גדולה מילאה את נפשם. ריהוט חדר השינה שהגיע ביום החתונה, התגלה כריהוט פגום ובמצב שאינו נראה חדש כלל וכלל.

    ההזמנה של הריהוט נעשתה מספר שבועות לפני כן באמצעות אנשים בני ברקים, בני הזוג ששון, אשר ידועים בשם "קרן בני הישיבות – ריהוט". ההזמנה בוצעה כדת וכדין. הכסף ניתן, אולם הריהוט שסופק על ידי חברה המתקראת 'אורי תעשיות משולבות' היה פגום ובעייתי, כפי שתוכלו להתרשם בחלק מהתמונות אותן קיבלנו מבני הזוג.

    לדברי בני הזוג לוי, הם פנו למשפחת ששון מהם הזמינו את הריהוט, ואלו הפנו אותם לחברת 'אורי תעשיות משולבות', וכאן החלה לדברי בני משפחת לוי מה שהם מתארים כ'מסכת ייסורים'. לבני הזוג הוצע כי נציג החברה יגיע לתקן את המוצר במקום, אלא שבני הזוג טענו, רכשנו ריהוט חדש ואנו מבקשים שמה שרכשנו – אותו נקבל ולא נסכים לתיקון מוצר שהגיע פגום. אלא שלדברי בני הזוג, ההסכמה לא הושגה.

    מדור "לוחמי צדק" שפנה לקבל תחילה את תגובת בני משפחת ששון התפלא לשמוע הכחשה גורפת ודברים שאינם עולים בקנה אחד עם המציאות. "הריהוט שנתנו להם היה חדש. היו אצלם אנשי שירות לקוחות והם חתמו שהכול בסדר. אנחנו לא מפחדים מכלום, תפנו לבית המשפט ותעשו מה שאתם רוצים". אלא ששום איש שירות לקוחות לא ביקר בבית המשפחה, וכמובן שלא הייתה חתימה שכזו.

    עם זאת, לאחר כניסת מדור "לוחמי צדק" לפעולה, הסכימה לפתע חברת 'אורי תעשיות משולבות' לשנות את גישתה והתחייבה לבני הזוג כי כבר בשבוע הקרוב יגיע נציג מטעמם לבית המשפחה ויחליף את הריהוט הפגום.  מדור "לוחמי צדק" ימשיך לעקוב ולוודא כי הלקוח יקבל את המגיע לו.

    תיעוד הריהוט הפגום:

    לוחמי צדק ריהוט (1)

    לוחמי צדק ריהוט (6)

    לוחמי צדק ריהוט (3)

    לוחמי צדק ריהוט (4)

    לוחמי צדק ריהוט (5)

    IMG_2925

    נתקלתם גם אתם בעוולה צרכנית? פנו אלינו באמצעות המייל האדום שבראש האתר, מפרטים את המקרה כולל תאריכים וכל מידע רלוונטי, ואנו נפעיל את מדור 'לוחמי צדק' עבורכם.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      הגיע הזמן לעשות סוף לפוילע שטיקים של החברות׳ כל הכבוד שיש מי שנותן להם בראש

    2. 5

      טוב שיש כזה מדור בציבור החרדי הקב"ה ישלם לכם את שכרכם הטוב !!!

    3. 4

      האם מישהו נתקל כמוני בבעיה המטרידה: דלתות פנדור?
      מתפרקות בצ'יק ואין שרות נורמלי מהחברה.

    4. 3

      כנראה שהם למדו ממקביליהם קרן בני הישיבות למוצרי חשמל

    5. 2

      המסקנה היא לא לקנות ממקומות מפוקפקים

    6. 1

      גם אני קניתי מהם את הריהוט לחדר שנה. ולא ממליצה יש לי כמה בעיות שהבטיחו שישלחו משהו ויסדרו ולא שלחו חבל כי לחמותי יש עוד 9 ילדים לחתן והיא לא תחזור אליהם